fredag 1 juli 2011

Mitt almedalsschema

Det blir en lång och hektisk Almedalsvecka i år igen. Extra roligt i år är att jag ska medverka i flera paneler.

* söndag, måndag, tisdag och lördag agerar jag högerspöke i Aftonbladets lunchpanel med start kl 12.00
* tisdag kl 10.30 är det Fastighetsägarnas panel om framtidens bostadsmarknad ur ett ideologiskt perspektiv, plats Clarion Hotell, Strandgatan 6.
* torsdag modererar jag samtal om uppvärderandet av meritokratin som samtidens klassresa. Deltar gör Alexander Bard och Johnny Munkhammar. Seminariet kommer att TV-sändas på Axess TV och utgår i sin helhet utifrån mitt kapitel i antologin om borgerlighetens framtid som ges ut senare i år. Kl.  9.30 i Klosterlängan vid Stora torget.
* lördag Kristdemokraternas seminarum om huruvida arbetslinjen räcker eller ej. Hästgatan 3 kl 10.00

1 kommentar:

  1. Hoppas att du frågar Munkhammar om den platta skatten, är den verkligen en utopi. Är renlärig liberalism också utopisk? Fråga Bard. Dessutom förväntar jag mig att du lägger ut en bild här på din blogg iförd rätt "dress-code". Lycka till!

    SvaraRadera